My Life = My Adventure

Sharing all about my life, my adventure, my collection, and whatever I wanna write

  • C a l e n d a r

    November 2007
    M T W T F S S
    « Oct   Dec »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Categories

  • Archives

  • Post A Day 2011

  • Sponsor

    Free Domain
  • dewy_azura

    Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Jomblo? So What…

Posted by Zura on November 26, 2007

Jomblo? So what? Yupz, buat kamu yang lagi jomblo, don’t worry.. Don’t be sad. There are pretty much reason for stay happy!! :D (kayak gue ne, jomblo sejati.. eits, best quality jomblo loh.. hahaha.😛 )

Here they are :

1. Bisa punya temen cowo, ampe segudang juga g’ bakalan apa2. Tapi pandai2 jaga diri ya girls…😛

2. Bisa ngabisin waktu bareng keluarga n temen😀

3. Nggak perlu ragu beli barang apapun kalo lagi jalan, ato mo jalan kemana gitu ya suka2 kita.. ya nggak?

4. Bahagia dengan apa adanya kita, n g’ perlu peduli gimana caranya buat dia bahagia

5. Bebas makan apa aja n makan berapa banyak.. hehe😉

6. Bebas bergaya sesuka hati

7. Bisa nyantai ngabisin waktu disalon tanpa harus mikirin doi yang udah kelamaan nunggu, hehe😉

So girls… walaupun jomblo, happiness in our hands.. y g’? ;P

3 Responses to “Jomblo? So What…”

  1. arafi said

    bwt cowok mana??

  2. Jomblo? SO WHAT GITU LOH? Hehee.

  3. chayoogirl said

    jomblo?
    kadang suka ngerasa pengen punya pacar sih, tapi bener juga.
    so what gitu lho….
    buktinya gw lebih bahagia tanpa cowo!!!
    hehehehee……………

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: